تقدیر و تکریم از پرستاران شاغل و همسران جانباز منطقه ۱۶
تقدیر و تکریم از پرستاران شاغل و همسران جانباز منطقه ۱۶

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و اداره ایثارگران این منطقه مراسم تقدیر و تکریم پرستاران شاغل و همسران جانباز منطقه در گذر پاییزی بوستان بعثت برگزار کرد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و اداره ایثارگران این منطقه مراسم تقدیر و تکریم پرستاران شاغل و همسران جانباز منطقه در گذر پاییزی بوستان بعثت برگزار کرد.

این مراسم با حضور فروغ منهی مادر شهیدان خالقی پور و مادر شهیدان ابراهیمی، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه ۶ و جمعی از مدیران منطقه برگزار شد.

در این مراسم سالاری پور شهردار منطقه ضمن گرامیداشت روز پرستار اذعان داشت: خداوند بزرگ را شاکر هستیم که این توفیق هست تا در کنار مدافعان سلامت و خانواده معظم جانبازان، از آنها تجلیل و تقدیر به عمل آوریم.

وی افزود: پاییز دل انگیز و نیاز همه ما به تنوع و قرار گرفتن در محیط تفرجگاهی، ما را بر آن داشت تا همزمان با جشنواره پاییزی بوستان بعثت میزبان کادر درمان و خانواده های معظم جانبازان باشیم، او خاطرنشان کرد: فرشتگان سفیدپوش مدافعان سلامت و کادر درمان جامعه هستند که در طول زمان های مختلف چه در ایام جنگ تحمیلی، چه در زمان کرونا، همواره در کنار مردم بودند تا سلامت و صحت را به جامعه هدیه کنند و امروز نیز در جنگ نابرابر غزه نیز هم کیشان ما در زیر بمباران، فداکارانه همواره خدمت به خلق را سرلوحه خود قرار داده اند.

در پایان این مراسم، بازدید از گذر پاییزی بوستان ۵۳ هکتاری بعثت، جشنواره غذا و تقدیر از همسران جانبازان و پرستاران انجام شد و عکس هایی به یادگار به ثبت رسید.

انتهای پیام/