برگزاری نشست تشریحی طرح تحولی بیست‌گانه خدمت به شهر در منطقه ۸
برگزاری نشست تشریحی طرح تحولی بیست‌گانه خدمت به شهر در منطقه ۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه جزئیات تدابیر بیست گانه تحولی نگهداشت که توسط شهردار تهران به مناطق ابلاغ شده، توسط سیدمحمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران تشریح شد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه جزئیات تدابیر بیست گانه تحولی نگهداشت که توسط شهردار تهران به مناطق ابلاغ شده، توسط سیدمحمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران تشریح شد.

“فاطمه تنهایی” شهردار منطقه در ابتدا با ارائه‌ گزارشی از اقدامات صورت گرفته در نواحی در راستای نظارت ستادی معاونت هماهنگی و امور مناطق، از برگزاری جلسات شناسایی و احصاء موارد در سطح محلات و نواحی براساس آیتم‌های طرح تحولی بیست‌گانه خدمت در شهر ابلاغی شهردار تهران خبر داد.

در ادامه سیدمحمد فیاض در این جلسه ضمن تشریح جزئیات بندهای بیست‌گانه عنوان کرد: بندهای بیست‌گانه موضوع جدیدی نیست و تقریبا همان امور جاری است که روزانه در مناطق صورت می‌پذیرد و جزو اصلی‌ترین کار مناطق و نواحی است، با این تفاوت که در این طرح با طبقه‌بندی اقدامات جاری نواحی، موضوعات براساس مطالعات بالادستی و هماهنگی با معاونت‌های تخصصی با یک ساز و کار مشترک احصاء، برنامه‌ریزی و انجام می‌شود. 

فیاض در پایان سخنان خود خطاب به معاونین منطقه و شهرداران نواحی گفت: هدف‌گذاری صحیح و ارائه‌ نقشه راه اقدامات آتی منطقه در حوزه نگهداشت شهر باید توسط معاونت‌های منطقه و از دل نواحی بیرون بیاید.

انتهای پیام/