جشنواره « شهروند برگزیده » نشان از توجه به شهروندان شاخص است
جشنواره « شهروند برگزیده » نشان از توجه به شهروندان شاخص است
شهردار همدان گفت: جشنواره «شهروند برگزیده» نشان دهنده توجه اعضای شورای شهر و مدیریت شهری همدان به شهروندان شاخص است.

په گزارش پایگاه خبری آرمانشهر عباس صوفی پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت به مناسبت روز شوراها در مراسم تقدیر از عوامل جشنواره شهروند برگزیده همدان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، بیان کرد: حضور اعضای شورا در تصمیماتی که برای شهر گرفته شده، مؤثر بوده است و با وجود مسائل و مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی داشتیم با کمک شورای شهر توانستیم خدمات خوبی به شهروندان ارائه دهیم.

وی مطرح کرد: رشد چهار برابری بودجه از ابتدای مدیریت شورای پنجم شهر همدان تا سال ۱۴۰۰ نشان دهنده عزم راسخ اعضای شورا و مدیریت شهری برای ارائه خدمات بیشتر است که این امر در کشور کم نظیر است.

صوفی با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری و شورای شهر بر ارائه خدمات به شهروندان است، افزود: معبرگشایی، توسعه فضای سبز، ساخت پارک‌های ۲۵۰ هکتاری و ۱۰۰ هکتاری، تملک پارک آمادای، توجه به مناطق کمتر توسعه یافته، توسعه مباحث ورزشی و پیاده‌رو سازی از جمله خدماتی است که در سنوات گذشته به شهروندان ارائه شده و رضایت‌مندی آنها را به دنبال داشته است.

شهردار همدان اضافه کرد: همچنین توجه به مباحث اداری شهرداری، پرسنل شهرداری و الکترونیکی شدن پرونده‌های شهرسازی و نوسازی از اقدامات مؤثر شورای پنجم شهر همدان است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این مراسم گفت: شورا در پنج دوره فعالیت به مجموعه‌ای توانمند و تأثیرگذار تبدیل شده و در راستای مردم سالاری دینی بستر همکاری‌های اجتماعی را فراهم کرده است‌.

سیدمسعود عسگریان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی شوراهای شهر و روستا در کنار شهرداری و دهیاری برای مقابله با کرونا پیشگام بودند، افزود: امیدواریم در روزهای پایانی شورای پنجم شهر همدان در راستای خدمت‌رسانی به مردم پیش برویم. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین امید است در سایه همدلی مردم، اقدامات مؤثر و کارآمد شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و همراهی دستگاه‌های اجرایی در راستای شعار سال گام‌های عملیاتی‌تر و مؤثرتری برداریم.

عسگریان بیان کرد: یکی از اقدامات مؤثر شورای پنجم برگزاری جشنواره شهروند برگزیده است که طی سه سال گذشته انجام شد و در جهت ترغیب شهروندان در اجرای برنامه‌های مدیریت شهری حائز اهمیت بود.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه برگزاری جشنواره شهروند برگزیده تحقق جلب مشارکت شهروندان در حوزه شورا است، گفت: این رویداد در شورای دور پنجم به جلب مشارکت حداکثری شهروندان منجر شده است.

منبع ایسنا