تکمیل و اجرای طرح مطالعاتی در منظریه و میرآباد 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
تکمیل و اجرای طرح مطالعاتی در منظریه و میرآباد 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: جهت تکمیل و اجرای طرح مطالعاتی و تثبیت خاک به منظور جلوگیری از رانش کوه به 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

هادی مهربانی با اشاره به اینکه میرآباد و شهرک منظریه دو محله جدید در شمال شهرکرد هستند، اظهارداشت: تاکنون شهرداری شهرکرد جهت طرح مطالعاتی و تثبیت خاک به منظور جلوگیری از رانش کوه 1.5 میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است اما برای تکمیل و اجرای این پروژه به 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: همچنین جهت اجرای مسیل‌ها و ساخت جوی و جداول به منظور هدایت آب‌های سطحی در شهرک منظریه و میرآباد تاکنون 5 میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است که برای تکمیل و اجرای پروژه‌های مذکور نیز به 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد بیان کرد: طرح‌ نهضت ملی مسکن در این نواحی انجام گرفته است که به علت شیب زیاد و قرار گرفتن آن‌ها در دامنه کوه خدمات‌رسانی به این دو ناحیه بسیار مشکل است و نیازمند تجهیزات خاص می‌باشد.

مهربانی ادامه داد: شهرداری شهرکرد جهت ارائه خدمات جلوگیری از رانش کوه، اجرای مسیل‌ها، اجرای آب‌راه و جوی و جداول به بودجه خاص در قالب مدیریت بحران نیاز دارد.

  • نویسنده : آرمانشهر چهارمحال و بختیاری/سما عسگری