توفیق خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله‌الحسین گامی در جهت پاسداشت قیام عاشورا و فرهنگ حسینی است
توفیق خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله‌الحسین گامی در جهت پاسداشت قیام عاشورا و فرهنگ حسینی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه در جمع خدام‌الحسین این منطقه عنوان کرد: راز ماندگاری اربعین در پیوستگی قیام حسینی و پیام های روشنگرانه کاروان زینبی، نهفته است که در این میان  همت حسینی پرشور و شعور شیعیان در طول […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه در جمع خدام‌الحسین این منطقه عنوان کرد: راز ماندگاری اربعین در پیوستگی قیام حسینی و پیام های روشنگرانه کاروان زینبی، نهفته است که در این میان  همت حسینی پرشور و شعور شیعیان در طول تاریخ از عوامل حفظ و انتقال فرهنگ حسینی از نسلی به نسل دیگر بوده است.

وی افزود: توفیق خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) فرصتی برای برداشتن گام‌هایی هر چند کوچک در پاسداشت این واقعه بزرگ و تکریم این قیام انسانی و ایمانی است.

شهردار منطقه ۹ در این مراسم از کارکنان و مسئولان اجرایی این منطقه که در قرارگاه سامرا نقش آفرینی تاثیر گذاری در تکریم و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی داشتند، قدردانی کرد.

مرتضوی جنس خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را خدمتی متفاوت و معنوی عنوان کرد و گفت: امیدوارم این فضای معنوی همیشه پایدار بماند و ما هر ساله توفیق خدمت‌گذاری به زائرین حسینی را داشته‌باشیم.

همچنین؛ درابتدای برگزاری این آیین، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در قرارگاه سامرا  توسط امیرتاجری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۹ ارائه شد و در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات خدام‌الحسین این منطقه تقدیر شد.

انتهای پیام /