ضرورت بررسی پژوهش‌های مربوط به زلزله/ مرکز پژوهش‌های شهرداری و شورا درگیر بحث زمین لرزه شوند
ضرورت بررسی پژوهش‌های مربوط به زلزله/ مرکز پژوهش‌های شهرداری و شورا درگیر بحث زمین لرزه شوند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تقاضا می‌کنم شهردار و رئیس شورای شهر تبریز، مرکز پژوهش‌های شهرداری و شورا را درگیر بحث زلزله کنند. به گزارش شهریار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تقاضا می‌کنم شهردار و رئیس شورای شهر تبریز، مرکز پژوهش‌های شهرداری و شورا را درگیر بحث زلزله کنند.

به گزارش شهریار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، سید کاظم زعفرانچیلر در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی اظهار کرد:  به دنبال صحبت‌های آقای بابایی اقدم دو پیشنهاد در خصوص موضوع زلزله دارم، یک اینکه تقاضا می کنم شهردار و رییس شورای شهر تبریز، مرکز پژوهش های شهرداری و شورا را مامور بررسی و پژوهش در امر زلزله کنند.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: در شهرهای متعدد کشورمان همایش هایی مربوط به زلزله برگزار شده، خروجی این همایش ها چیست، چطور از این همایش‌ها می توانیم خروجی عملیاتی دریافت کنیم، امروز اگر در تبریز زلزله ای به وسعت زلزله ترکیه رخ دهد چه اتفاقی خواهد افتاد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز افزود: دوم اینکه از ستاد بحران شهرداری دعوت شود تا در این جا توضیح دهند و ما بدانیم خدایی نکرده در چنین مواقعی تا چه اندازه ای آمادگی های لازم را داریم.

زعفرانچیلر در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: سوم هم اینکه پیشنهادم این است مانورهای زلزله هر سه ماه یک بار توسط شهرداری برگزار شود تا سطح مقابله ها را ارزیابی کنیم و به دست آوریم.