توزیع ۱۷۱ تن آسفالت در سطح منطقه ۹ طی هفته گذشته
توزیع ۱۷۱ تن آسفالت در سطح منطقه ۹ طی هفته گذشته

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه۹ تبریز گفت: هفته گذشته عملیات آسفالت ریزی در اولویت فعالیت های حوزه فنی و عمرانی منطقه قرار داشته و بر این اساس ۱۷۱ تن آسفالت در برخی از معابر این حوزه توزیع شد. به گزارش شهریار، محمد حسین زاده با اشاره به روند رو به رشد توسعه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه۹ تبریز گفت: هفته گذشته عملیات آسفالت ریزی در اولویت فعالیت های حوزه فنی و عمرانی منطقه قرار داشته و بر این اساس ۱۷۱ تن آسفالت در برخی از معابر این حوزه توزیع شد.

به گزارش شهریار، محمد حسین زاده با اشاره به روند رو به رشد توسعه و عمران در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه۹، احداث معابر جدید و آسفالت ریزی این گذرها را گامی مهم در شتاب بخشی به ساخت و سازها و سرمایه گذاری در جنوب شرق تبریز دانست.

شهردار منطقه ۹ افزود: در راستای ترمیم، تعمیر و اصلاح و احداث معابر سطح حوزه استحفاظی منطقه، هفته قبل نیز عملیات آسفالت ریزی در اولویت فعالیت های حوزه فنی و عمرانی منطقه قرار داشته و برخی از معابر این حوزه آسفالت ریزی شد.

حسین زاده در تشریح فعالیت های صورت گرفته در این حوزه خاطرنشان کرد: براین اساس، کوچه اول خیابان معراج شمالی، خیابان تابش اول غربی، و خیابان برهان دوم غربی با ۱۷۱ تن آسفالت، بهسازی شد.