آغاز آسفالت تراشی میدان شهید فهمیده توسط شهرداری منطقه ۵
آغاز آسفالت تراشی میدان شهید فهمیده توسط شهرداری منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: با هدف نوسازی و ترمیم وضعیت آسفالت میدان شهید فهمیده، عملیات آسفالت تراشی این محدوده آغاز شد. به گزارش شهریار، سیاوش فتح الهی تصریح کرد: به دلیل انجام پروژه های مختلف از جمله روگذارهای شمالی و جنوبی، شرایط آسفالت میدان شهید فهمیده وضعیت مطلوبی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: با هدف نوسازی و ترمیم وضعیت آسفالت میدان شهید فهمیده، عملیات آسفالت تراشی این محدوده آغاز شد.

به گزارش شهریار، سیاوش فتح الهی تصریح کرد: به دلیل انجام پروژه های مختلف از جمله روگذارهای شمالی و جنوبی، شرایط آسفالت میدان شهید فهمیده وضعیت مطلوبی نداشت.

وی ادامه داد: لذا ترممیم اساسی آسفالت این محدوده در دستور کار منطقه ۵ قرار گرفته و در صورت وضعیت جوی مناسب، تا یکماه آینده به اتمام خواهد رسید.

فتح الهی با بیان اینکه این پروژه با مبلغ پیمان ۱۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به اجرا در می آید گفت: بر این اساس، عملیات عمرانی ترمیم آسفالت میدان شهید فهمیده مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع را شامل خواهد شد.  

به گفته شهردار منطقه ۵ ساماندهی میدان شهید فهمیده شامل عملیات آسفالت تراشی، زیرسازی و اجرای آسفالت در دو لایه آستر و رویه خواهد بود.

همزمان، عملیات نوسازی و آسفالت اساسی ضلع شمالی اتوبان پاسداران منتهی به میدان شهید فهمیده نیز به اتمام رسیده و آسفالت ضلع جنوبی مابین جماران تا دانشگاه آزاد در مراحل پایانی قرار دارد.