تقدیر نائب رئیس شورا از خدمات مدیرعامل پیشین سازمان زیباسازی شهر تهران
تقدیر نائب رئیس شورا از خدمات مدیرعامل پیشین سازمان زیباسازی شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان، اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی و اقدامات پس از آن باعث شد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک دوره‌ای شود؛ مردم ما روز گذشته در کل کشور برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان، اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی و اقدامات پس از آن باعث شد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک دوره‌ای شود؛ مردم ما روز گذشته در کل کشور برای قدردانی از کسانی که ۱۳ آبان را رقم زدند، حضور پیدا کردند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها اشتباه بزرگی انجام می‌دهند، تصریح کرد: فرسایشی شدن جنگ در غزه به ضرر اسرائیل خواهد بود؛ غزه خالی از شهروندان شده و شاهد مهاجرت معکوس در این شهر هستیم و اسرائیل دیگر کشور امنی برای مهاجرین نیست. فرسایشی شدن جنگ نتیجه‌ای جز فروپاشی ارتش ناز پرورده اسرائیل نخواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از یکی از مسئولان شهرداری تهران، یادآور شد: آثار فعالیت‌های مدیرعامل سابق سازمان زیباسازی باقی خواهد ماند و از شهردار تهران درخواست می کنیم که از خدمات این جوان خلاق و نوآور در مسئولیت های بزرگتر استفاده کند.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما از صیادی دعوت کرده‌ایم که در شورا حضور پیدا کند تا از خدمات او تقدیر کنیم.

انتهای پیام/