تقدیر عضو شورا از عملکرد معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران
تقدیر عضو شورا از عملکرد معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در یکصد و هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه  نیروی انسانی هر سازمانی با ارزش‌ترین دارایی آن سازمان است، اظهار کرد: اگر به این نیروها پرداخته نشود، آن سازمان با مشکل روبه رو می‌شود. وی با بیان اینکه مجلس شورای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در یکصد و هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه  نیروی انسانی هر سازمانی با ارزش‌ترین دارایی آن سازمان است، اظهار کرد: اگر به این نیروها پرداخته نشود، آن سازمان با مشکل روبه رو می‌شود.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای را برای ترمیم حقوق کارکنان دولت به تصویب رساند، تصریح کرد: بخشنامه‌ای از سوی «سازمان امور اداری و استخدامی» اضافه شدن رقم ثابتی را به حقوق کارکنان ابلاغ شد که با اعتراض دیوان عدالت اداری همراه بود و رأی دیوان عدالت و لغو بخشنامه در راستای احقاق حق کارکنان صورت گرفت.

پیرهادی با تأکید بر اینکه دو وزارت خانه و برخی شهرداری‌ها این رأی را اجرا کردند، یادآور شد: ما در شورای شهر تهران این موضوع را مطالبه کردیم و رئیس شورا نیز نامه‌ای در این خصوص ارسال و اعلام آمادگی کردند که ارقام ترمیم حقوق در اصلاحیه بودجه لحاظ شود. چرا این مسائل و مصیبت‌های پرسنل را نمی بینید؟ نباید نسبت به این موضوع به راحتی گذشت کنیم.

وی افزود: کارکنان هر روز با ما تماس می گیرند. ما نمی خواهیم از منابع دولتی استفاده کنیم و از منابع داخلی شهرداری که در شورا مصوب می‌شود، استفاده خواهد شد؛ لذا از شهرداری می‌خواهیم نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشد.

پیرهادی در پایان از معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران برای رفع مشکل سرویس دانش آموزان استثنایی، تقدیر کرد.

انتهای پیام/