بدهی ۱۱ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به شهرداری گرگان
بدهی ۱۱ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به شهرداری گرگان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل تجری در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گلستان رقم زیادی به شهرداری گرگان بدهکار است و تاکنون نسبت به پرداخت این بدهی اقدامی نکرده است. وی با بیان اینکه خدمات شهرداری گرگان به دانشگاه علوم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل تجری در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گلستان رقم زیادی به شهرداری گرگان بدهکار است و تاکنون نسبت به پرداخت این بدهی اقدامی نکرده است.

وی با بیان اینکه خدمات شهرداری گرگان به دانشگاه علوم پزشکی و حوزه سلامت گسترده است، افزود: با توجه به اینکه شهرداری در مضیقه مالی قرار دارد باید نسبت به وصول اینگونه مطالبات اقدام شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به لایحه مطرح شده در صحن علنی شورا مبنی بر انجام روکش آسفالت به مساحت ۶۰۰ مترمربع در محوطه بیمارستان دزیانی گرگان، خاطرنشان کرد: هرچند این نوع خدمات با هدف تأمین رفاه شهروندان گرگانی انجام می‌شود، اما دانشگاه نیز باید ارتباطی دوسویه با شهرداری گرگان داشته باشد.

تجری با تاکید بر اینکه شهرداری گرگان با دو هزار نفر کارمند یک مرکز درمانی یا کلینیک مختص کارکنان ندارد، ادامه داد: بهتر است با این حجم از بدهی با دانشگاه علوم پزشکی در حوزه سلامت تهاتر شود، به این ترتیب کارکنان و خانواده آن‌ها می‌توانند از خدمات سلامت به بهترین نحو بهره‌مند شوند.

وی خواستار نشست با مدیران و رؤسای دانشگاه علوم پزشکی شد و اضافه کرد: بهتر است در جلسه‌ای با حضور هیئت رئیسه شورای اسلامی، شهردار گرگان و مدیر دانشگاه علوم پزشکی در این باره بحث شود و تبادل نظر صورت گیرد.

به گزارش ایمنا، یکصدوپنجاه‌وهفتمین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر گرگان با ۱۷ لایحه و ۱۵ مصوبه شب گذشته به کار خود خاتمه داد.