تقدیر رئیس سازمان آتش‌نشانی کرج از آتش‌نشانان
تقدیر رئیس سازمان آتش‌نشانی کرج از آتش‌نشانان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد یساولی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با صدور پیامی به شرح ذیل از زحمات و تلاش نیروهای این سازمان در چهارشنبه پایانی سال تقدیر به‌عمل آورد. بسم الله الرحمن الرحیم من لم‌یشکرالمخلوق لم‌یشکرالخالق چهارشنبه‌سوری از آیین‌های کهن و مانای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد یساولی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با صدور پیامی به شرح ذیل از زحمات و تلاش نیروهای این سازمان در چهارشنبه پایانی سال تقدیر به‌عمل آورد.

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم‌یشکرالمخلوق لم‌یشکرالخالق

چهارشنبه‌سوری از آیین‌های کهن و مانای ایرانی است که با ورود برخی مشتقات فرهنگی در مواقعی به آیینی پرخطر تبدیل می‌شود و آدمی را تاپای مرگ دنبال می‌کند.

و این آتش‌نشان دلیر و شجاع است که با تکیه بر روحیه ایثار و فداکاری، جان خود را پیشکش می‌کند تا جانی را از بلای چهارشنبه‌سوزی رهایی بخشد.

به همین دلیل از تلاش، زحمات و ایثار همکاران آتش‌نشان و سایر عزیزانم در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج و خانواده معزز و صبورشان در چهارشنبه پایانی سال ۱۴۰۲ قدردانی می‌کنم و توفیقات روز افزون را برای‌ایشان مسالت دارم.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲