تقدیر از پرستاران و بهیاران درمانگاه شهر سالم منطقه ۵ به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار
تقدیر از پرستاران و بهیاران درمانگاه شهر سالم منطقه ۵ به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، از پرستاران و بهیاران درمانگاه شهر سالم شهرداری منطقه ۵ تجلیل شد. حسین هاشمی فرمانده بسیج شهرداری منطقه ۵ گفت: این مراسم با همت سازمان بسیج شهرداری تهران و مشارکت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، از پرستاران و بهیاران درمانگاه شهر سالم شهرداری منطقه ۵ تجلیل شد.

حسین هاشمی فرمانده بسیج شهرداری منطقه ۵ گفت: این مراسم با همت سازمان بسیج شهرداری تهران و مشارکت شهر سالم شهرداری این منطقه جهت تجلیل ازپرستاران و بهیاران با اهدای گل و پخش شیرینی تقدیر به عمل آمد.

وی گفت: سالروز ولادت حضرت زینب(س) مصادف شده با روز پرستار و به رسم تلاش های شبانه روزی زحمت کشان بخش درمان در چنین روزی از طرف بسیج از این قشر درمانی تقدیر و تشکر به عمل آمده است.

این مراسم با حضور سرهنگ حسن زاده رییس سازمان بسیج شهرداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین صابری نیا نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تهران و معاون فرهنگی سازمان بسیج شهرداری تهران و مسئول بسیج خواهران شهرداری تهران و با اجرای سرود تمثیلی و اهداء گل و شیرینی اجرا شد.

 انتهای پیام/