برگزاری جلسه هم‌اندیشی معاونت شهرسازی منطقه ۵ با حضور نمایندگان کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران
برگزاری جلسه هم‌اندیشی معاونت شهرسازی منطقه ۵ با حضور نمایندگان کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مهدی یوسفی معاون شهرسازی و معماری این منطقه گفت: جهت بهبود عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۵  نکات پیشبرد و مهم مطرح شد. معاون شهرسازی و معماری در ادامه بیان کرد: گزارش آراء ماده صد اجرا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مهدی یوسفی معاون شهرسازی و معماری این منطقه گفت: جهت بهبود عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۵  نکات پیشبرد و مهم مطرح شد.

معاون شهرسازی و معماری در ادامه بیان کرد: گزارش آراء ماده صد اجرا شده در بازه زمانه ۹ ماه ۱۴۰۲، گزارش تعیین تکلیف املاک دارای آراء ماده صد مطابق با بند ت تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (۱۴۳ فقره پرونده) از جمله موارد مطروحه در این نشست بود.

وی در ادامه افزود: گزارشی  از کاهش زمان صدور پروانه در منطقه از ۶۴ به ۴۲ روز در بازه زمانی ۹ ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ را ارائه داد.

معاون شهرسازی و معماری منطقه ۵ عنوان کرد: گزارش کاهش زمان صدور گواهی (عدم خلاف / پایان کار) در منطقه از ۶۸ به ۶۳ روز در بازه زمانی ۹ ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ نیز در این نشست مطرح شد.

یوسفی گفت: از دیگر مورادی که در این جلسه مورد بحث وبررسی قرار گرفت گزارش برگزاری مستمر کمیته نوسازی کن طی ۱۳ جلسه در بازه زمانی ۴مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ و بررسی روند صدور پروانه ساختمانی جهت ۵۴ فقره درخواست متقاضیان، گزارش عملکرد منطقه در خصوص مصوبه شماره ۶۵۳ (بند ۳-۷ طرح تفضیلی) به تعداد ۲۳ فقره و گزارش اقدامات قانونی منطقه در خصوص تاور کرین ها و گودهای رها شده سطح منطقه بود.

انتهای پیام/