تصویب دریافت ۸ هزار میلیارد اوراق مشارکت برای رفع مشکلات شهری اهواز
تصویب دریافت ۸ هزار میلیارد اوراق مشارکت برای رفع مشکلات شهری اهواز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سید محمدعلی پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اهواز مشکلات زیادی دارد، با این حال همه ما متعهد شده‌ایم این مشکلات را رفع کنیم، مناطق جدیدی در اهواز ایجاد شده‌اند که از بسیاری از خدمات و امکانات شهری محروم هستند. وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر نمایندگان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سید محمدعلی پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اهواز مشکلات زیادی دارد، با این حال همه ما متعهد شده‌ایم این مشکلات را رفع کنیم، مناطق جدیدی در اهواز ایجاد شده‌اند که از بسیاری از خدمات و امکانات شهری محروم هستند.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر نمایندگان مردم هستند و در ابتدا باید ببینند مردم چه می‌خواهند، سپس از طریق دولت برای برآورده شدن آن‌ها تلاش کنند، در حال حاضر در اهواز از همه امکاناتی که دولت در اختیار شهرداری‌ها قرار داده است برای بهبود وضعیت شهری استفاده کرده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: مصوب شده است در شورای اسلامی شهر تا هشت هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای هزینه در اهواز از دولت دریافت شود، یک قرارداد برای خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای اهواز داریم، علاوه بر آن از با استفاده از این اوراق اتفاق خوبی در زمینه خط یک مترو اهواز حد فاصل فرودگاه تا میدان ساعت رخ می‌دهد.

پورموسوی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا یک خط اتوبوس بی آر تی از زرگان تا دانشگاه آزاد احداث کنیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این اتفاق امسال رخ دهد.

وی تصریح کرد: از شهرداری انتظار می‌رود شرایط مناطق کم‌برخوردار تغییر کند، شورای اسلامی شهر نیز به نوبه خود تلاش می‌کند تا با سرمایه‌گذاری در حوزه آسفالت، حمل‌ونقل و فضای سبز بعضی از مشکلات را رفع کند با این حال بر اساس برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و تقسیم بندی مشکلات به دنبال رفع آن‌ها هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه باید تلاش شود مشکلات مناطق محروم رفع شود، گفت: رفع مشکلات منطقه رزمندگان باید در اولویت باشد، چراکه مردم این منطقه بر اساس قانون ملک خریداری کرده‌اند و ساخت‌وساز انجام داده‌اند، اما خدمت‌رسانی به آن‌ها انجام نمی‌شود.