تداوم برگزاری دوره های آموزش شهروندی در فرهنگسراهای تبریز
تداوم برگزاری دوره های آموزش شهروندی در فرهنگسراهای تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر بحران شهرداری تبریز گفت: با هدف ارتقای آگاهی و آمادگی شهروندان در برابر حوادث، دوره های آموزش عمومی مدیریت بحران در فرهنگسراهای مناطق ۴، ۷ و ۸ برگزار شد. به گزارش شهریار، مسعود حسن نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح آگاهی و آمادگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر بحران شهرداری تبریز گفت: با هدف ارتقای آگاهی و آمادگی شهروندان در برابر حوادث، دوره های آموزش عمومی مدیریت بحران در فرهنگسراهای مناطق ۴، ۷ و ۸ برگزار شد.

به گزارش شهریار، مسعود حسن نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح آگاهی و آمادگی شهروندان عزیز در برابر حوادث و سوانح، دوره های آموزش عمومی مدیریت بحران در فرهنگسراهای مناطق ۴، ۷ و ۸ برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال شهروندان به ویژه بانوان از برگزاری این دوره ها، افزود: با توجه به اینکه برگزاری دوره های آموزشی موجب کارآمدی و افزایش توانمندی شهروندان می‌شود و برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری این دوره ها در سایر مناطق شهر تبریز صورت گرفته است.

حسن نژاد در ادامه بیان کرد: در این دوره ها اقدامات لازم در قبل، حین و پس از وقوع بحران شامل مقاوم سازی اجرای غیرسازه ای، شناسایی نقاط امن، تهیه کیف لوازم ضروری، نحوه پناهگیری در حین حوادث و تخلیه اضطراری و ایمن و کمک های اولیه به فراگیران ارائه می شود.

مدیر بحران شهرداری تبریز تصریح کرد: این دوره ها در فرهنگسراهای شهرداری تبریز برگزار می شود و علاقمندان می توانند با مراجعه به این مکان ها از برنامه زمان بندی اطلاع یافته و ثبت نام کنند.