تحقق ۱۴۱ درصدی ثبت آرای منطقه ۱۹ در دومین رویداد «من شهردارم» 
تحقق ۱۴۱ درصدی ثبت آرای منطقه ۱۹ در دومین رویداد «من شهردارم» 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن قدردانی از مشارکت اجتماعی شهروندان درطرح من شهردارم افزود: خوشبختانه مردم فهیم و قدرشناس این منطقه بعد از اطلاع رسانی که  توسط سفیران این طرح صورت گرفت، آگاهانه در طرح شرکت کرده تا مدیریت شهری را […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن قدردانی از مشارکت اجتماعی شهروندان درطرح من شهردارم افزود: خوشبختانه مردم فهیم و قدرشناس این منطقه بعد از اطلاع رسانی که  توسط سفیران این طرح صورت گرفت، آگاهانه در طرح شرکت کرده تا مدیریت شهری را در آبادانی منطقه و محله خود یاری رسانند که در همین راستا ۴۲ هزار و ۱۵۱ رای در سامانه ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه طرح من شهردارم فرصتی را برای شهروندان فراهم کرد تا ایده ها و مطالبات خود را در حوزه شهری بیان کنند خاطر نشان کرد: در این خصوص بیشترین درخواست ها با ۴۳ درصد در حوزه محیط زیست و خدمات شهری، ۱۹ درصد حمل و نقل ترافیک، ۱۵ درصد ایمنی شهری، ۱۲ درصد مسائل اجتماعی و فرهنگی، ۶ درصد نگهداشت شهر و ۴ درصد نیز با موضوع هوشمند سازی ثبت شده است.

همچنین از بین محلات ۱۳ گانه بیشترین آرا به ترتیب با ثبت ۶ هزار و ۲۳۹ رای از آن محله شکوفه و ۵ هزار و ۳۴۵ رای از محله عبدل آباد است.
فرهادی اظهار کرد: با توجه به مساحت و جمعیت ساکن تعداد آرای مورد انتظار مصوب ۲۹ هزارو ۹۸۹  بوده که ۴۱ درصد بیش از آرای مورد نظر یعنی ۴۲ هزار و ۱۵۱ رای کسب شده است.
شهردار منطقه ۱۹ نسبت مشارکت بانوان را ۵۳ درصد و آقایان را ۴۷ درصد اعلام و تصریح کرد: بیشترین مشارکت شهروندان در ناحیه دو با ۱۷ هزار و ۶۷۶ و  ناحیه یک با ۱۳ هزار و ۹۳۹ رای ثبت شده است.

انتهای پیام /