تجمع امت فاطمی در میدان نبوت تهران
تجمع امت فاطمی در میدان نبوت تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری دخت مکرم پیامبر اسلام(ص) منطقه ۸ میزبان عزاداران فاطمی خواهد بود و در عزای حضرت مادر اشک ماتم را نثار خانواده آل الله می کنند. این اجتماع در روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه پس […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری دخت مکرم پیامبر اسلام(ص) منطقه ۸ میزبان عزاداران فاطمی خواهد بود و در عزای حضرت مادر اشک ماتم را نثار خانواده آل الله می کنند.

این اجتماع در روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه پس از نماز ظهر و عصر با اجرای رسالت بوذری، صابر خراسانی آغاز خواهد شد و با مرثیه‌خوانی حاج محمود کریمی و سینه‌زنی سید محمود علوی میزبان عزاداران فاطمی در میدان نبوت(هفت‌حوض) خواهد بود.

گفتنی است همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اقدام به سیاهپوش کردن میدان‌های اصلی با مضامین مرتبط با سالروز شهادت دخت نبی اکرم(ص) در سطح این منطقه کرد.

بر اساس این گزارش میادین و معابر اصلی منطقه۸ با ۸۵هزار متر طول ریسه سبز و مشکی و ۱۷۰ تخته طرح مناسبتی با مضمون مرتبط با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) در سطح منطقه‌ سیاهپوش شد.

انتهای پیام/