تجلیل از کادر درمانی درمانگاه منطقه ۲۲ همزمان با ولادت حضرت زینب(س)
تجلیل از کادر درمانی درمانگاه منطقه ۲۲ همزمان با ولادت حضرت زینب(س)

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، پروین عامری سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی این منطقه به اتفاق جمعی از مدیران و کارشناسان شهری منطقه همزمان با خجسته میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در درمانگاه شهرداری منطقه حضور یافت و ضمن گفتگو با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، پروین عامری سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی این منطقه به اتفاق جمعی از مدیران و کارشناسان شهری منطقه همزمان با خجسته میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در درمانگاه شهرداری منطقه حضور یافت و ضمن گفتگو با رئیس و پرستاران این مرکز درمانی از خدمات شبانه روزی و تلاش‌های آنان تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار عامری ضمن تجلیل از زحمات پرستاران و کادر درمانی درمانگاه خاطرنشان کرد: روز پرستار، فرصت مغتنمی است برای تکریم و تجلیل از تلاش‌های مجاهدت‌گونه مدافعان سلامت و تقدیر از خدمات ارزنده و شبانه‌روزی فعالان عرصه سلامت که همواره با از خودگذشتگی، سلامتی را به مردم ارزانی داشته‌اند و به امر ارتقای سلامت و بهداشت در جامعه اهتمام می‌ورزند.

وی افزود: پرستاران نمونه بارز فداکاری و بردباری هستند و چقدر زیباست که روز ولادت حضرت زینب (س) که خود اسوه صبر و فداکاری است روز گرامیداشت مقام پرستار نامگذاری شده است.

عامری اظهار کرد: پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا است و پرستاران پیشگامان عرصه سلامت وظیفه حساسی بر عهده دارند. عزیزانی که در همه حال بخصوص در زمان کرونا از جان خود مایه گذاشتند و تعداد زیادی از این عزیزان نیز در راه خدمتگزاری و نجات جان مردم کشورمان به درجه رفیع شهادت رسیدند.

انتهای پیام/