تبدیل ۱۳۷۰ متر طول نهر به کانیو در منطقه۱۳
تبدیل ۱۳۷۰ متر طول نهر به کانیو در منطقه۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار این منطقه، طرح تحولی بیست گانه خدمت را گامی مهم در راستای آبادانی شهر برشمرد و افزود: با توجه به تدوین و ابلاغ طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت در شهر تهران، مجموعه شهرداری منطقه ۱۳ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار این منطقه، طرح تحولی بیست گانه خدمت را گامی مهم در راستای آبادانی شهر برشمرد و افزود: با توجه به تدوین و ابلاغ طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت در شهر تهران، مجموعه شهرداری منطقه ۱۳ با با تکیه و تمرکز بر نگهداشت شهر، اقدامات مختلفی را در دستور کار قرار داد.

وی در خصوص تبدیل نهر های فاقد عملکرد به کانیو افزود: این طرح در راستای جمع آوری نهرها و تبدیل آن به کانیو انجام شد و در این راستا، ۳۲ دریچه نهر نیز در راستای بهینه سازی و ایمنی حذف شد.

 علی‌احمدی اظهار داشت: در طرح تحولی ۲۰ گانه، ۷۵۰۰ تن آسفالت در محدوده منطقه۱۳ اجرا شده است و ۳۹۰۰ تن آسفالت نیز تا پایان سال در محلات منطقه۱۳ اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه۱۳ گفت :در راستای رفاه حال شهروندان،  از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون ۴۱۰۰۰ تن آسفالت در معابر این منطقه از شرق پایتخت اجرایی شده است.

انتهای پیام/