بوستان‌های منطقه ۱۹ با نصب ۶۰ پایه چراغ روشن‌تر شد
بوستان‌های منطقه ۱۹ با نصب ۶۰ پایه چراغ روشن‌تر شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به ایمن سازی بوستان ها در قالب طرح تحولی بیست گانه خدمت بیان کرد: در همین راستا بهسازی و نوسازی امکانات بوستان های نواحی یک و سه بعد از عملیات شناسایی نقاط کور و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به ایمن سازی بوستان ها در قالب طرح تحولی بیست گانه خدمت بیان کرد: در همین راستا بهسازی و نوسازی امکانات بوستان های نواحی یک و سه بعد از عملیات شناسایی نقاط کور و تاریک، عملیات نصب پایه چراغ ها انجام و در ادامه لامپ های پرنور و کم مصرف بر روی این پایه ها قرار می گیرند.

وی ادامه داد: با نصب این پایه چراغ ها در بوستان های امام علی (ع) در ناحیه یک و نسترن، امام خمینی(ع) ناحیه سه ایمنی و روشنایی تأمین و ارتقا یافته است.

به گفته این مسئول زیباسازی سیما و منظر شهری، تأمین نور مناسب و روشنایی بوستان ها به دلیل ایجاد نشاط، شادی و سهولت در رفت و آمد شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

فرهادی با تأکید بر احصاء نواقص احتمالی و موارد الزامات Hse در روشنایی معابر و بوستان ها از رفع خاموشی برج های نوری و ۴۰ پایه چراغ بوستان های نرگس، ۲۲ بهمن، شریعتی، شقایق، مرجان، شادی و … در نواحی پنجگانه خبر داد.

شهردار منطقه یادآور شد: این منطقه ۷۱ بوستان در سطح حوزه استحفاظی داراست که با توجه به زیبایی منحصر به فرد آنها، پذیرای خیلی از شهروندان است.

انتهای پیام/