بودجه تعریض کمربندی نسیم‌شمال قزوین ۳برابر شد
بودجه تعریض کمربندی نسیم‌شمال قزوین ۳برابر شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین در سال جاری شامگاه امروز -سه‌شنبه بیست‌ویکم آذرماه- به ریاست علی فرمانی و با حضور اعضا، عباس کشاورز صفیئی نماینده شهردار، محمدرضا علمی معاون معماری و شهرسازی، انتظاری سرپرست معاونت فنی و عمرانی، قاسمی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین در سال جاری شامگاه امروز -سه‌شنبه بیست‌ویکم آذرماه- به ریاست علی فرمانی و با حضور اعضا، عباس کشاورز صفیئی نماینده شهردار، محمدرضا علمی معاون معماری و شهرسازی، انتظاری سرپرست معاونت فنی و عمرانی، قاسمی مدیر منطقه چهار، محمودی رئیس کارخانه آسفالت، قربانی مدیر درآمد منطقه یک، حسامی معاون عمرانی منطقه دو، یعقوبی نژاد مدیر شهرسازی منطقه سه، رشنو رئیس اداره بافت فرسوده، کاتبی مسؤل املاک منطقه یک و کارشناسان مربوطه و با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

اعضای شورای شهر در این جلسه بودجه تعریض محور کمربندی نسیم‌شمال را بیش از ۳برابر افزایش داده و افزایش اعتبار این طرح از ۱۵ به ۴۹ میلیارد تومان را به تصویب رساندند. همچنین اعضای شورای شهر قزوین در این جلسه ۸ لایحه دیگر شهرداری قزوین را مصوب کردند.

در این جلسه شورانشین‌ها کلیات لایحه شیوه نامه واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه قزوین پس از بررسی مورد موافقت قرار گرفت و مقرر گردید تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده غرفه‌ها تمدید شوند و از تاریخ مذکور به بعد مزایده غرفه‌ها با انجام تشریفات قانونی صورت گیرد.

همچنین لوایح شهرداری در خصوص واگذاری ۳۰ قطعه زمین به صورت مزایده و صدور مجوز ساخت برای ملک قولنامه ای با کاربری مسکونی آقای نوبری پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تأیید رسید. در ادامه هم لایحه جذب پیمانکار برای پروژه‌های مرمت و لکه گیری آسفالت ناحیه امامزاده علی (ع) و پروژه رفع موارد اضطراری واحد ۱۳۷ در منطقه یک پس از بررسی به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش جذب پیمانکار حمل مصالح سنگی شکسته کوهی جهت تولید آسفالت پروژه‌های سطح شهر از طریق تشریفات قانونی پس از بررسی به تأیید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین رسید.

همچنین در این جلسه به تعدادی از مغایرت‌های اعلامی مصوبات شورا که از سوی هیأت تطبیق شهرستان قزوین ارائه شده بود رسیدگی و پیرامون هر کدام از آنها تصمیم گیری شد.