قرارداد نیروهای جذب شده از طریق نسبی و سببی تمدید نخواهد شد
قرارداد نیروهای جذب شده از طریق نسبی و سببی تمدید نخواهد شد
رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به طرح یکماهه ممنوعیت جذب نیرو در شهرداری گفت: طبق این طرح نیرو‌هایی که در سال ۱۴۰۰ جذب شهرداری شده‌اند و رابطه سببی و نسبی با مدیران شهرداری دارند اولا قرارداد آنها تمدید نخواهد شد و ثانیا تا پایان قرارداد یکساله با آنها، حقوق حداقلی به آنها پرداخت می‌شود

به گزارش آرمانشهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز رسول برگی  تصریح کرد: جوانان شهر با تحصیلات عالی رتبه به شورا مراجعه می‌کنند و غرور خود را می‌شکنند و از ما کار می‌خواهند اما می‌گوییم کار وجود ندارد نه اینکه آقازاده ها مشغول به کار شوند.
وی اضافه کرد: شهردار تبریز شورا باور است و انتظار داریم این شورا باوری در بین کارکنان نیز ایجاد شود مدیر شهرداری را به شورا دعوت کرده‌ایم تا از پایمال شدن حق مردم بپرسیم بعد از خروج از شورا گفته من دیگر به شورا نمی‌آیم که باید گفت شما غلط می‌کنید اگر شورا را باور ندارید به شورا می آیید.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با بیان ‌اینکه اصحاب رسانه عضو چهاردهم شورا هستند اظهارداشت: امیدواریم در این زمینه همواره خبر های خوب را مخابره کنند.
وی با اشاره به روز پست افزود: تاریخ پست به زمان هخامنشیان باز‌می‌گردد که از طریق چاپار بوده و در زمان ناصر الدین شاه وزارت خانه شد و امروز نیز پسچی‌ها با تمام توان مرسولات مردم را در امنیت به دستشان می رسانند.
رسول برگی با بیان اینکه شورای ششم و شهردار منتخب توجه ویژه‌ای به مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین دارد گفت: روز بلایای طبیعی نیز در این روز ها است که لزوم توجه به این حوزه نیز وجود دارد.
وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: تلاش های حافظان نظم و امنیت کشور ادامه داد و با تلاش بی وقفه تمامی نیروی‌های مسلح امروز شاهد امنیت در کشور هستیم.
برگی اضافه کرد: هیچگونه خبری از عدم ارسال طرح انسداد نیرو از طرف دبیرخانه نداشتم و خودم یکی از نفراتی بودم که به این موضوع رای دادم و پیگیری این موضوع را به حراست خواهم سپرد تا باخاطیان به جدیت برخورد کنند.