برگزاری ویژه برنامه “از نو بسازیم” در قالب آموزش خلاقیت با مواد بازیافتی
برگزاری ویژه برنامه “از نو بسازیم” در قالب آموزش خلاقیت با مواد بازیافتی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ویژه برنامه آموزش شهروندی در مدارس با عنوان «برنامه از نو بسازیم» در جهت آموزش خلاقیت با مواد بازیافتی توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد. به گزارش شهریار، در راستای اجرای آموزش شهروندی در مدارس، برنامه از نو بسازیم ویژه‌برنامه آموزش خلاقیت با مواد بازیافتی به همت امور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

ویژه برنامه آموزش شهروندی در مدارس با عنوان «برنامه از نو بسازیم» در جهت آموزش خلاقیت با مواد بازیافتی توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، در راستای اجرای آموزش شهروندی در مدارس، برنامه از نو بسازیم ویژه‌برنامه آموزش خلاقیت با مواد بازیافتی به همت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز با اشاره به برگزاری این ویژه برنامه اظهار کرد: مدیریت صحیح پسماند برای تمامی اقشار جامعه مهم و ضرورت است که باید به این مسئله توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

احسان آذریان در ادامه افزود‍‌: آموزش پسماند به کودکان در مدارس باعث فرهنگ سازی در بین خانواده ها می‌شود.

گفتنی است، این برنامه به همت شهرداری منطقه ۶ تبریز و با همکاری سازمان پسماند و کارشناس این سازمان در مدارس سطح منطقه با ساخت کاردستی با مواد دور ریختنی برگزار شد و در ادامه با اهدا جوایز و کتابچه های پسماند به کار خود پایان داد.