برگزاری همایش بزرگ کوهپیمایی در آمفی تئاتر روباز تفرجگاه عینالی
برگزاری همایش بزرگ کوهپیمایی در آمفی تئاتر روباز تفرجگاه عینالی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به مناسبت گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی و همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش همایش بزرگ کوه روی دانش آموزان در ارتفاعات تفرجگاه عینالی تبریز برگزار شد. به گزارش شهریار، به مناسبت گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی و همزمان با هفته تربیت بدنی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به مناسبت گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی و همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش همایش بزرگ کوه روی دانش آموزان در ارتفاعات تفرجگاه عینالی تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، به مناسبت گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی و همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش همایش بزرگ کوه روی دانش آموزان در ارتفاعات تفرجگاه عینالی تبریز برگزار شد.

 در این همایش که با مشارکت شهرداری منطقه ۵، شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز و اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برگزار شد دانش آموزان ضمن پیاده روی و کوهپیمایی از طبیعت زیبا و هوای پاک منطقه استفاده کردند.

دانش آموزان پس از طی کردن مسیر اصلی تفرجگاه با حضور در آمفی تئاتر روباز عینالی در برنامه های متنوع فرهنگی شرکت کردند و در پایان این همایش به تعدادی از دانش آموزان شرکت کننده به قید قرعه هدایایی اهدا شد.