برگزاری نشست هم‌اندیشی شهردار منطقه ۹ با شهرداران مدارس غرب تهران
برگزاری نشست هم‌اندیشی شهردار منطقه ۹ با شهرداران مدارس غرب تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: اجرای کار گروهی یعنی مشارکت جهت اجرای هر چه بهتر انجام کار و نهادینه سازی آن از طریق مدرسه نتایج مطلوبی برای اداره امور جامعه به ارمغان می آورد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: اجرای کار گروهی یعنی مشارکت جهت اجرای هر چه بهتر انجام کار و نهادینه سازی آن از طریق مدرسه نتایج مطلوبی برای اداره امور جامعه به ارمغان می آورد.

وی افزود: داشتن شهری زیبا، قانون‌مند و پویا نیازمند مشارکت شهروندان در اداره امور شهر است؛ نباید فراموش کرد که اگر مسئولیت‌پذیری و مشارکت اجتماعی در جامعه تقویت شود به‌دنبال آن شاهد همدلی خواهیم بود و مشارکت و همدلی اجتماعی نیز یکی از مهم‌ترین ابزارها و شاخصه‌های توسعه پایدار هر شهر محسوب می شود.

شهردار منطقه ۹ هدف از اجرای طرح شهردار مدرسه تقویت، رشد و مشارکت دانش آموزان به صورت عملی و بنیادین در بستر فضای آموزشی عنوان کرد و گفت: مدرسه یکی از موثرترین فضاها برای آموزش، ترویج فرهنگ مشارکت و مسئولیت پذیری دانش آموزان است تا الگوی شهروند متعالی محقق شود.

مرتضوی تصریح کرد: اهداف و رویکرد های این طرح که بیست وسومین دوره از اجرای آن می گذرد نوید بخش گام های مثبت در زمینه پرورش نسل جدید و تبدیل آنها به نیروی کارآمد است که مشارکت شما شهرداران در این طرح تمرینی برای مدیریت بر شهر است.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ یادآور شد: نگاه مجموعه شهری به شهرداران مدارس به عنوان افرادی که توانایی اداره شهر را در آینده ای نزدیک می توانند داشته باشند این است که با کمک آنها از ایده‌های نو و خلاقشان برای داشتن شهری زیبا و پویا بهره مند شویم.

لازم به ذکر است پس از پایان نشست هم اندیشی شهردار منطقه ۹ با شهرداران مدارس غرب شهر تهران، انتخابات مجمع شهردار مدرسه برگزار شد که در این انتخابات حسن قاسمی از مدرسه شهید بهشتی به عنوان دبیر و علیرضا گلوی به عنوان منشی مجمع با رای شهرداران مدارس انتخاب شدند.

انتهای پیام/