برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی منطقه۹
برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی منطقه۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ زهرا شمس‌احسان بر لزوم تعامل بین ورزشکاران و شهرداری این منطقه تاکید کرد و گفت: ورزشکاران در راستای افزایش سرانه ورزش در کنار مدیریت شهری و شهرداری منطقه ۹ قرار گیرند. باید از تجربه و ظرفیت پیشکسوتان در پویش‌های ورزشی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ زهرا شمس‌احسان بر لزوم تعامل بین ورزشکاران و شهرداری این منطقه تاکید کرد و گفت: ورزشکاران در راستای افزایش سرانه ورزش در کنار مدیریت شهری و شهرداری منطقه ۹ قرار گیرند. باید از تجربه و ظرفیت پیشکسوتان در پویش‌های ورزشی که در سطح مناطق برگزار می‌شود، استفاده کرد.

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما به‌کارگیری قهرمانان ورزشی برای آموزش جوانان و نوجوانان است، افزود: باید ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی هر منطقه شناسایی و بر اساس آن تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شود.

شمس‌احسان با بیان اینکه سازمان ورزش شهرداری تهران موظف است تا پایان سال پنج مرکز برای استعدادیابی‌های ورزشی شهروندان راه‌اندازی کند، ادامه داد: پس از شناسایی با هماهنگی هیأت‌های ورزشی شهر تهران این استعدادها در مسیر پیشرفت هدایت خواهند شد.

در ادامه سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ اظهار کرد: فعالیتهای همکارانم در مجموعه‌شهری منطقه ۹ در راستای  افزایش تعامل با نخبگان و قهرمانان ورزشی پهنه غربی پایتخت است تا با هم‌افزایی بتوان در راستای شکوفایی ورزش قهرمانی در این منطقه گام برداشت. که البته حجم رضایتمندی ورزشکاران خود گواه این موضوع است.

وی با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی و سرانه هایی که می بایست در این راستا در منطقه۹ تامین شود، افزود: با توجه به کمبود اراضی و فضاهای در اختیار در محلات منطقه۹ جهت تامین سرانه‌های خدماتی، با پیگیری‌ها و تعاملات انجام شده، تلاش می‌کنیم تا در آینده‌ای نزدیک مقدمات لازم به منظور تملک اراضی پادگان جی در راستای تامین کمبودهای سرانه های ورزشی فراهم شود.

شهردار منطقه۹ همچنین بر لزوم تشکیل کارگروه ورزشی متشکل از نخبگان ورزشی به منظور تعاملات فی مابین قهرمانان با مجموعه شهری برای پیشبرد ورزش قهرمانی از رده های پایه را مورد تاکید قرار داد.

لازم به ذکر است رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه۹ و مدیران شهری از ورزشگاه نشاط و فراهانی، مجموعه فرهنگی ورزشی کوثر، سالن ورزشی ذوالفقار و مجموعه ورزشی شهربانو بازدید کردند و در ادامه در نشست هم‌اندیشی با قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی منطقه۹، از ۲۱ نخبه ورزشی و پیشکسوت پهنه غربی پایتخت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/