افزایش قابلیت «اصپاک» به جمع‌آوری پسماندهای تر در اصفهان /جهش بودجه مناسب‌سازی قم
افزایش قابلیت «اصپاک» به جمع‌آوری پسماندهای تر در اصفهان /جهش بودجه مناسب‌سازی قم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سامانه اصپاک برای درخواست جمع‌آوری پسماند خشک شهروندان اظهار کرد: اگر بخواهیم شهر خوب و بهره‌وری مطلوب داشته باشیم، مشارکت اجتماعی و استفاده از فناوری‌ها باید سرلوحه اقدامات و ابتکارات مدیریت شهری قرار گیرد. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سامانه اصپاک برای درخواست جمع‌آوری پسماند خشک شهروندان اظهار کرد: اگر بخواهیم شهر خوب و بهره‌وری مطلوب داشته باشیم، مشارکت اجتماعی و استفاده از فناوری‌ها باید سرلوحه اقدامات و ابتکارات مدیریت شهری قرار گیرد.

وی افزود: در راستای استفاده از بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات، در مسیر هوشمند شدن شهر، اقدام خوب، مؤثر و مبارکی انجام و سامانه هوشمند جمع‌آوری پسماند خشک با عنوان «اصپاک» راه‌اندازی شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سامانه هوشمند جمع‌آوری پسماند خشک با عنوان «اصپاک» در این کلان‌شهر گفت: از همکاران حوزه مدیریت پسماند درخواست کردم، به این نوع پسماند راضی نشوند تا موضوع به سمت سامانه‌های حمل‌ونقل هوشمند پسماند تر نیز تسری پیدا کند.