به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ششمین میز خدمت اداره کل بازرسی شهرداری تبریز در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان غرب و شمالغرب تبریز در منطقه ۶ برگزار شد. به گزارش شهریار، ششمین میز خدمت با حضور مهدی یوسفی معاون هماهنگی امور مناطق دهگانه، داود باغی سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری تبریز و رئیس اداره […]
به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،
ششمین میز خدمت اداره کل بازرسی شهرداری تبریز در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان غرب و شمالغرب تبریز در منطقه ۶ برگزار شد.
به گزارش شهریار، ششمین میز خدمت با حضور مهدی یوسفی معاون هماهنگی امور مناطق دهگانه، داود باغی سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری تبریز و رئیس اداره رسیدگی به شکایات و رئیس اداره کنترل شاخص های عملکرد، مسئول سامانه ۱۳۷ و چند تن از کارشناسان اداره کل بازرسی شهرداری تبریز در راستای تکریم ارباب رجوع، رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات، شکایات شهروندان و پرسنل اداری از ساعت ۹ صبح در ساختمان اداری شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار شد.
میز خدمت شهرداری تبریز جهت رسیدگی به شکایات و مشکلات شهروندان به صورت حضوری در مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه مستقر میشود.
هدف از استقرار میز خدمت حضوری شهرداری تبریز در مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه، جلب رضایتمندی و ارتباط مستقیم با شهروندان، شناسایی نقاط ضعف و قدرت مدیران و کارشناسان، کاهش میزان بروکراسی اداری، تسهیل امور شهروندان در مراجعه و اخذ خدمات از واحدهای شهرداری تبریز است.