برگزاری رویداد «به وقت عاشقی» با حضور خانواده شهدای منطقه ۲۲
برگزاری رویداد «به وقت عاشقی» با حضور خانواده شهدای منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی گفت: برنامه «به وقت عاشقی در ساعت ۱:۲۰» برگرفته از زمان و نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی است که با حضور اعضای کانون گردشگری محلات، نخبگان هنرمندان و فعالان اجتماعی برگزار می‌شود. معاون اجتماعی و فرهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی گفت: برنامه «به وقت عاشقی در ساعت ۱:۲۰» برگرفته از زمان و نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی است که با حضور اعضای کانون گردشگری محلات، نخبگان هنرمندان و فعالان اجتماعی برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ افزود: این رویداد با هدف آشنایی مخاطبان با نحوه زندگی کاری و شخصی حاج قاسم سلیمانی از روز سوم دی ما تا ۱۱ بهمن ماه با بازدید از سراسر مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود.

خداوردی افزود: مراسم افتتاحیه «به وقت عاشقی در ساعت ۱:۲۰ دقیقه» روز یکشنبه سوم دی ماه از ساعت ۹:۳۰ با حضور خانواده شهدای مدافع حرم ، ایثارگران، مدیران شهری و علاقمندان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود و پس از آن علاقمندان می‌توانند با مراجعه به اداره گردشگری معاونت اموراجتماعی منطقه ۲۲ و یا کانون گردشگری سرای محلات منطقه ۲۲ نسبت به حضور در این جشنواره اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه تلاش خواهد شد تا با روایت رشادتها و جانفشانی های شهدای مدافع حرم و بویژه سردار حاج قاسم سلیمانی در حوزه کشورهای مقاومت اعم از سوریه، لبنان، فلسطین، عراق و … به بیان واقعیت ها در این خصوص پرداخته شود.

انتهای پیام/