برگزاری رویدادهای طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی در منطقه ۱۳
برگزاری رویدادهای طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی در منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه، فرهنگ را جز جدانشدنی زندگی آپارتمان نشینی دانست و اظهار کرد: طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار در بخش آموزش های شهروندی منطقه است و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه، فرهنگ را جز جدانشدنی زندگی آپارتمان نشینی دانست و اظهار کرد: طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار در بخش آموزش های شهروندی منطقه است و در همین راستا، ماهیانه رویداد ها و کارگاه هایی با محوریت ارتقای آگاهی در حوزه های قوانین و حریم خصوصی در زندگی آپارتمانی حوزه های مدیریت و کاهش پسماند، فرهنگ و اخلاق همسایگی ، ایمنی شهری و.. برگزار می شود.

وی افزود: درهمین راستا، رویداد “چای همسایگی” با هدف  تقویت تعامل شهروندان همراه با خاطره گویی و اموزش حقوق همسایگی و اجرای مسابقه محله امامت برگزار شد.

شهردار منطقه۱۳ بیان داشت: در کنار برگزاری این رویدادهای آموزشی، در مراسمی نسبت به رونمایی و نصب مرام نامه فرهنگ آپارتمان نشینی در محله امامت با تقدیر از شهروندان نمونه و همسایه مدار اقدام شد.

علی احمدی با اشاره به اینکه با فراگیری این آموزه ها حس تعلق محله ای، مشارکت اجتماعی و انسجام افزایش می یابد افزود: آپارتمان ایمن، قصه آپارتمان ما، سایه همسایه مستدام، کاهش زباله مدیریت پسماند و اصلاح الگوی مصرف انرژی از دیگر برنامه های پیش بینی شده طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی است که تا پایان سال اجرایی می شود.

شهردارمنطقه ۱۳ خاطرنشان کرد: کارگاه های ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در دوازده محله دیگر منطقه ۱۳ نیز  برگزار می شود تا آگاهی آنها نسبت به مسائل آپارتمان نشینی افزایش یابد.

انتهای پیام/