برگزاری دومین رویداد بازی‌های نشاط‌آور افراد دارای معلولیت در منطقه ۹
برگزاری دومین رویداد بازی‌های نشاط‌آور افراد دارای معلولیت در منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: دومین رویداد مسابقات بازی های نشاط آور در دور مقدماتی؛ با هدف ارتقاء سلامت، نشاط اجتماعی و خودباوری و به منظور دستیابی به تحقق شعار عدالت در دسترسی به منابع شهری در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: دومین رویداد مسابقات بازی های نشاط آور در دور مقدماتی؛ با هدف ارتقاء سلامت، نشاط اجتماعی و خودباوری و به منظور دستیابی به تحقق شعار عدالت در دسترسی به منابع شهری در قالب طرح برنده شو در دو گروه بازیهای فکری و حرکتی در مجموعه ورزشی ستاد بحران برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها بیش از ۳۰ نفر از افراد دارای معلولیت جسمی- حرکتی، اتیسم، سندروم داون، معلولیت ذهنی، شنوایی به همراه خانواده های آنها حضور داشتند.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در این دوره معلولین در ۵ مدل بازی شامل پازل اشکال، منچ چهار نفره، پازل حیوانات، برج هانوی و پرتاب حلقه براساس نوع معلولیت های هر شخص در فضایی صمیمانه باهم به رقابت پرداختند.

لازم به ذکر است در پایان اجرای دومین رویداد بازی‌های نشاط‌آور ویژه افراد دارای معلولیت هدایایی به رسم یاد بود به کلیه شرکت کنندگان اهداء شد.

انتهای پیام/