سومین هفته از دوره آموزشی شهروندی «اصول باغبانی و فضای سبز» برگزار شد
سومین هفته از دوره آموزشی شهروندی «اصول باغبانی و فضای سبز» برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، هفته سوم دوره‌های آموزشی اصول باغبانی و فضای سبز را برگزار کردند. وی افزود: فعالیت باغبانی یک روش عالی برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، هفته سوم دوره‌های آموزشی اصول باغبانی و فضای سبز را برگزار کردند.

وی افزود: فعالیت باغبانی یک روش عالی برای کاهش استرس و ایجاد آرامش است و به طور خاص می‌تواند خلق و خوی افراد را بهبود دهد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در راستای سرفصل‌های آموزشی این هفته بیان داشت: شهروندان با شیوه‌های تکثیرگیاهان آپارتمانی از جمله انواع قلمه، تقسیم بوته و… آشنا شده و در پایان به سؤال آن‌ها پاسخ داده شد.

عاقلی گفت: این دوره‌های آموزشی هر هفته یکشنبه‌ها در گلخانه منتخب (میانجاده) و روزهای دوشنبه و چهارشنبه در فرهنگسرای طبیعت (پارک چمران) از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می‌شوند.

منتشر شده در تاریخ ۵ اسفندماه ۱۴۰۱