برگزاری جلسه زیباسازی و استقبال از بهار در شهرداری منطقه ۸ تبریز
برگزاری جلسه زیباسازی و استقبال از بهار در شهرداری منطقه ۸ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ‌جلسه اجرایی طرح ” استقبال از بهار”، جهت زیباسازی و آماده‌سازی منطقه تاریخی فرهنگی تبریز برای استقبال از نوروز۱۴۰۲ با حضور شهردار، معاونان و مدیران منطقه ۸ برگزار شد. به گزارش شهریار، در این جلسه رضا جانفشان، بر اجرای طرح‌های منحصر به‌فرد استقبال از بهار، همچون طراحی و اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

‌جلسه اجرایی طرح ” استقبال از بهار”، جهت زیباسازی و آماده‌سازی منطقه تاریخی فرهنگی تبریز برای استقبال از نوروز۱۴۰۲ با حضور شهردار، معاونان و مدیران منطقه ۸ برگزار شد.

به گزارش شهریار، در این جلسه رضا جانفشان، بر اجرای طرح‌های منحصر به‌فرد استقبال از بهار، همچون طراحی و اجرای المان‌های نوروزی، سفره‌های هفت سین، روشنائی پارک‌ها و فضاهای سبز، شستشوی مبلمان شهری و بهسازی آن‌ها، رنگ‌آمیزی جداول، گلکاری‌های وسیع نوروزی، هرس درختان و حذف آلودگی‌های بصری تاکید کرده و خواستار اجرای فوری پروژه‌های استقبال از بهار شد.

شهردار منطقه ۸ در این جلسه با اشاره به موقعیت شهرداری منطقه و واقع شدن در محدوده گردشگری تبریز، بر لزوم توجه بیش از پیش عوامل خدمات شهری و عمرانی منطقه به اجرای کارهای ماندگار و بی بدیل در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز تاکید کرده و خواستار اجرای آثاری همگون با بافت تاریخی منطقه شد.

در این جلسه مقرر شد تا پایان سال گلکاری‌های بهاری به تعداد ۴۰۰ هزار بوته گل فصلی، هفت سفره هفت سین، چندین المان نوروزی، راه اندازی آبنماهای شهری، رنگ آمیزی جداول، نوسازی تابلوهای گردشگری و راه اندازی بازار گل توسط شهرداری منطقه انجام پذیرد.