دیدار مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با خانواده شهید والامقام «عزیز رشیدی شاهگلی»
دیدار مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با خانواده شهید والامقام «عزیز رشیدی شاهگلی»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی به همراه چند تن از مدیران و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان با حضور در منزل شهید عزیز رشیدی شاهگلی با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار، یعقوب وحیدکیا در این دیدار با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی به همراه چند تن از مدیران و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح سازمان با حضور در منزل شهید عزیز رشیدی شاهگلی با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار، یعقوب وحیدکیا در این دیدار با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی حاصل دستاورد خون پاک شهداست، گفت: به برکت خون شهداء کشورمان با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها تا به امروز پا بر جا بوده و به حول و قوه الهی ادامه خواهد داد.

وی امنیت و اقتدار کشور را مدیون ثمره خون شهیدانی دانست که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

شهید عزیز رشیدی شاهگلی متولد سال ۱۳۴۷  و از دانشجویان دانشگاه افسری ارتش بوده که در بمباران هوایی این دانشگاه در تهران در فروردین سال ۱۳۶۷ به درجه شهادت نائل شده است.

در پایان این دیدار یادبود کنگره ملی ده هزار شهید استان آذربایجانشرقی به مادر شهید والامقام عزیز رشیدی اهداء شد.