برگزاری جشنواره غذا با عنوان ” غذای سالم و خانواده سالم ” در پارک بانوان شمس تبریزی
برگزاری جشنواره غذا با عنوان ” غذای سالم و خانواده سالم ” در پارک بانوان شمس تبریزی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ از برگزاری جشنواره غذا با عنوان “غذای سالم و خانواده سالم” در پارک بانوان شمس تبریزی خبر داد. به گزارش شهریار، رامین راستی اعلام کرد : امور فرهنگی، اجتماعی طبق برنامه های ۵۲ هفته فرهنگی و ایجاد بسترهای مناسب برای بهره مندی شهروندان از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ از برگزاری جشنواره غذا با عنوان “غذای سالم و خانواده سالم” در پارک بانوان شمس تبریزی خبر داد.

به گزارش شهریار، رامین راستی اعلام کرد : امور فرهنگی، اجتماعی طبق برنامه های ۵۲ هفته فرهنگی و ایجاد بسترهای مناسب برای بهره مندی شهروندان از این برنامه ها و تقویت خانواده ها در امر اشتغال زائی ویژه برنامه های مهم و اثر گذاری را در طول سال اجرا می کند که با حضور شهروندان برگزار می شود.

وی گفت: در همین راستا یکی از این برنامه ها، اجرای جشنواره غذا باعنوان ” غذای سالم و خانواده سالم ” است که به منظور سلامت غذائی و شهروندی و کاهش ابتلا به بیماری ها و احیای سنت های قدیمی بود که در پارک بانوان شمس تبریزی برگزاری و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

شایان ذکر ست این جشنواره با حضور کدبانوهای شهر به تعداد ۶۰ نفر برگزار و مورد داوری قرار گرفت و در نهایت به برندگان جوائزی اهدا شد.