بازدید شهردار منطقه ۱۴ از روند ساخت مسجدالشهدا
بازدید شهردار منطقه ۱۴ از روند ساخت مسجدالشهدا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی با همراهی جمعی از مسئولان شهری و مسئولان اجرایی از روند ساخت مسجد سیدالشهدا بازدید و راهکارهای لازم جهت تسریع مراحل اجرای کار را ارائه کرد. یزدی با اشاره به اهمیتبهسازی و رفع مشکلات حسینه‌ها و مساجد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی با همراهی جمعی از مسئولان شهری و مسئولان اجرایی از روند ساخت مسجد سیدالشهدا بازدید و راهکارهای لازم جهت تسریع مراحل اجرای کار را ارائه کرد.

یزدی با اشاره به اهمیتبهسازی و رفع مشکلات حسینه‌ها و مساجد دارالمومنین تهران برای حضور مردمی گفت: مساجد و پایگاه های مذهبی یکی از اساسی ترین پایگاه‌های مردمی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در محلات به شمار می آیند و اهمیت ویژه ای در فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ایرانی ما دارند.

یزدی با اشاره به وجود بیش از ۲ هزار مسجد و حسینیه و هیأت مذهبی در این بخش از پایتخت، بر لزوم توجه ویژه به بهسازی، توسعه، تجهیز و رفع مشکلات این ظرفیت فرهنگی و دینی برای استفاده مردم متدین و شهیدپرور این منطقه تاکید کرد.

وی از استمرار بازدید و رسیدگی به وضعیت پایگاه های مردمی دارالمومنین برای اجرای پرشورتر برنامه ها و حضور مردمی خبر داد.

شهردار منطقه ۱۴ همچنین همراه با جمعی از مدیران شهری منطقه ضمن بازدید از سرانه ها و فضاهای عمومی این بخش از منطقه بر رفع چالش های ترافیکی و نوسازی و بهسازی بوستان ها و … برای رضایت شهروندان تاکید کرد.

انتهای پیام/