برپایی پردیس فرهنگی و هنری نوروز در بوستان شهید کاظمی منطقه ۱۹
برپایی پردیس فرهنگی و هنری نوروز در بوستان شهید کاظمی منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید بیان کرد: ویژه برنامه استیج فرهنگی نوروز بعد از اذان مغرب و عشاء تا ساعت ۲۴ در قالب برنامه‌های مختلف شاد ویژه کودکان، نوجوانان و خانواده ها به اجرا در می‌آید. وی با اشاره […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید بیان کرد: ویژه برنامه استیج فرهنگی نوروز بعد از اذان مغرب و عشاء تا ساعت ۲۴ در قالب برنامه‌های مختلف شاد ویژه کودکان، نوجوانان و خانواده ها به اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به اینکه قرائت سوره ابراهیم به عنوان محور برنامه‌های قرآنی در این ایام است، افزود: اجرای مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت ماه مبارک رمضان، اجرای گروه سرود، موسیقی، برپایی غرفه‌های سلامت، ورزش، عفاف و حجاب، پاسخگویی به سوالات شرعی در ماه رمضان و عرضه محصولات اقوام و انواع گل و گیاه آپارتمانی در این پردیس تدارک دیده شده است.

به گفته سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ محفل انس با قرآن همراه با تفسیر، مسابقات قرآنی و توزیع افطاری ساده در برخی مساجد همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با محوریت سرای محلات و مساجد در حال برگزاری است.

انتهای پیام /