برپایی غرفه‌های صنایع دستی اقوام مختلف ایرانی در بوستان امیرکبیر
برپایی غرفه‌های صنایع دستی اقوام مختلف ایرانی در بوستان امیرکبیر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: جشنواره اقوام ایرانی در راستای ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان، معرفی مولفه‌های سبک زندگی ایرانی – اسلامی و ترویج فرهنگ و آیین‌های بومی و سنتی اقوام مختلف کشور به مدت ۱۰ شب در بوستان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: جشنواره اقوام ایرانی در راستای ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان، معرفی مولفه‌های سبک زندگی ایرانی – اسلامی و ترویج فرهنگ و آیین‌های بومی و سنتی اقوام مختلف کشور به مدت ۱۰ شب در بوستان امیرکبیر آغاز بکار کرد.

وی از برپایی ۳۰ غرفه از صنایع دستی استان‌های مختلف خبر داد و افزود: شهروندان ضمن آشنایی با فرهنگ و آیین هر قوم و استان، می‌توانند با محصولات، سوغات و صنایع دستی استان‌ها آشنا شوند.

شیری با اشاره به سایر برنامه‌های این جشنواره گفت: برپایی استیج همراه با اجرای برنامه‌های متنوعی نظیر مسابقات فرهنگی، موسیقی زنده اقوام و اجرای هر شب آیین‌های محلی هر استان از دیگر برنامه های این جشنواره است.

همچنین آیین افتتاح جشنواره اقوام ایرانی روز گذشته با حضور شهروندان برگزار و این جشنواره  به مدت ۱۰ شب از ساعت ۱۲ تا ۲۲ در بوستان امیرکبیر درمحله کیانشهر، خیابان ابراهیمی، ضلع جنوبی بوستان،  پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/