بررسی متمم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری کرج به ارزش ۱۰ هزار میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان آغاز شد
بررسی متمم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری کرج به ارزش ۱۰ هزار میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مجتبی حاجی قاسمی در جلسه کمیسیون تلفیق که با موضوع بررسی متمم بودجه شهرداری برگزار شد اظهار داشت: جلسات مختلف کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر به صورت فشرده برای بررسی متمم بودجه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مجتبی حاجی قاسمی در جلسه کمیسیون تلفیق که با موضوع بررسی متمم بودجه شهرداری برگزار شد اظهار داشت: جلسات مختلف کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر به صورت فشرده برای بررسی متمم بودجه ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، معاونین و مدیران شهری در حال برگزاری است و کلیه ردیف‌های بودجه پایش و در خصوص تثبیت، کاهش یا افزایش ارقام تصمیم گیری می‌شود.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: لایحه متمم بودجه در اواخر آذر ماه ۱۴۰۲  تحویل کمیسیون تلفیق شورای شهر شد و ان شا الله تا پایان دی ماه و پس از طی مراحل قانونی جهت اجرا به شهرداری ابلاغ خواهد شد.  

حاجی قاسمی اذعان کرد: در بحث بررسی متمم بودجه، تغییراتی در موارد درآمدی، هزینه‌ای و عمرانی ایجاد می شود که نیاز به بررسی دقیق تر و موشکافانه تر دارد لذا خوشبختانه با برگزاری جلسات فشرده و فنی می‌توانیم به تحقق این اهداف نائل شویم.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به عملیاتی شدن سامانه پایش بودجه شورای اسلامی شهر کرج در آبان ماه سال جاری گفت: این سامانه یکی از ارکان بررسی متمم بودجه در سال جاری می باشد.

وی یادآور شد: برای اولین بار در تاریخ شهرداری کرج فرآیند اجرایی ردیف هایی که در متمم بودجه افزایش قابل توجه داشته یا ایجاد می‌شوند، تسهیل شده است و این مهم باعث می شود تغییرات متمم تا پایان سال عملیاتی شود.

حاجی قاسمی خاطرنشان کرد: در راستای وظایف مصرح قانونی شورای شهر و در جهت عمل به درخواست های مردمی و اولویت بندی پروژه‌های عمرانی شهرداری، متمم بودجه سالیانه از سوی شهرداری تهیه و به تصویب شورای اسلامی شهر می رسد، امیدواریم بتوانیم در زمان باقیمانده از دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج با برنامه ریزی دقیق تر پروژه های ماندگاری را به مردم شریف شهر کرج تقدیم نماییم.