با نگاه ۳۶۰ درجه به محله ها طرح تحول بیست‌گانه در منطقه ۲۲ اجرایی شد
با نگاه ۳۶۰ درجه به محله ها طرح تحول بیست‌گانه در منطقه ۲۲ اجرایی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی با اشاره به برنامه ریزی ها و اجرای موضوعات مختلف مدیریت شهری منطقه در نحوه اجرای طرح تحول بیست‌گانه خدمت، به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرا و پیاده سازی طرح در منطقه ۲۲ اشاره کرد. نصرتی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی با اشاره به برنامه ریزی ها و اجرای موضوعات مختلف مدیریت شهری منطقه در نحوه اجرای طرح تحول بیست‌گانه خدمت، به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرا و پیاده سازی طرح در منطقه ۲۲ اشاره کرد.

نصرتی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با معاونین و شهرداران نواحی سطح منطقه، پروژه‌های مختلف ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی منطقه احصاء و در حال پیگیری است.

مرمت جداول و پاکسازی صفحه ستون‌های میدان دریاچه شهدای خلیج فارس با اجرای طرح ۳۶۰ درجه به شهر

 محمد ناظرپناهی شهردار ناحیه۵ منطقه ۲۲ گفت: در راستای اجرای طرح ۳۶۰ درجه به شهر و با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان حذف آلودگی های محیطی، حفظ زیبایی های بصری و آراستگی و پاکیزگی بهداشت شهر  و توجه به سلامت شهروندان مرمت جداول با اجرای طرح ۳۶۰ درجه به شهر  و پاکسازی صفحه ستون های دور میدان دریاچه شهدای خلیج فارس اجرایی شد.

وی ابراز کرد: نگهداشت شهر از موضوعاتی است که به جدیت پیگیری می‌شود و در این طرح کلیه ادارات و امکانات ناحیه بصورت روزانه در یک پهنه حاضر و اقدام به رفع مشکل و معضلات محل می نمایند.

انتهای پیام/