اضافه شدن چهار دستگاه اتوبوس جدید دیگر به ناوگان اتوبوسرانی تبریز
اضافه شدن چهار دستگاه اتوبوس جدید دیگر به ناوگان اتوبوسرانی تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تحویل چهار دستگاه اتوبوس‌ جدید دیگر از سهمیه یارانه‌ای وزارت کشور به اتوبوسرانی تبریز خبر داد. به گزارش شهریار،  پرویز عباس نژاد  با اعلام این خبر گفت: پنج دستگاه دیگر از اتوبوس‌های نو سهمیه یارانه‌ای وزارت کشور توسط یکی از شرکت‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تحویل چهار دستگاه اتوبوس‌ جدید دیگر از سهمیه یارانه‌ای وزارت کشور به اتوبوسرانی تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار،  پرویز عباس نژاد  با اعلام این خبر گفت: پنج دستگاه دیگر از اتوبوس‌های نو سهمیه یارانه‌ای وزارت کشور توسط یکی از شرکت‌های خودروسازی به اتوبوسرانی تبریز انتقال یافت.

عباس نژاد ادامه داد:  مجموع ارزش این تعداد اتوبوس بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال بوده که ۸۰ درصد این مبلغ  به صورت یارانه‌ای توسط دولت و ۲۰ درصد به علاوه ۹ درصد ارزش افزوده کل مبلغ توسط شهرداری تبریز تامین و پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در سال‌جاری ۷۳ دستگاه اتوبوس از این شرکت به عنوان سهمیه وزارت کشور به اتوبوسرانی تبریز از بابت اتوبوس‌های یارانه‌ای اختصاص یافته که با احتساب اتوبوس‌های فوق تاکنون ۱۵ دستگاه تحویل اتوبوسرانی تبریز شده است.

عباس نژاد با اشاره به واریز مبلغ پیش پرداخت مربوطه توسط شهرداری تبریز، از پیگیری‌های مستمر جهت تحویل بقیه اتوبوس‌ها در اسرع وقت خبر داد.

وی  از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز در خصوص کاهش مشکلات و نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی قدردانی کرد.