دور اول بازدیدهای دوره‌ای از نواحی ۹ گانه منطقه ۴ به پایان رسید/ اجرای ۱۱۰ مصوبه در دور اول نظارت‌های هفتگی
دور اول بازدیدهای دوره‌ای از نواحی ۹ گانه منطقه ۴ به پایان رسید/ اجرای ۱۱۰ مصوبه در دور اول نظارت‌های هفتگی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، علی اصغر کمالی زاده گفت: مفتخریم که طی ۹ هفته متوالی از نواحی ۹گانه این منطقه بازدید کرده و روند انجام امور و چگونگی اقدامات را از نزدیک مشاهده کردیم. شهردار منطقه ۴ ادامه داد: در این بازدیدهای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، علی اصغر کمالی زاده گفت: مفتخریم که طی ۹ هفته متوالی از نواحی ۹گانه این منطقه بازدید کرده و روند انجام امور و چگونگی اقدامات را از نزدیک مشاهده کردیم.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: در این بازدیدهای دوره ای کمبودها، نواقص و مشکلات از نزدیک رصد شد و دستورات لازم برای رفع آنها صادر و به فوریت انجام شد.

کمالی زاده افزود: در ۷۰ روز گذشته که این بازدیدها انجام شد، شهرداران نواحی ۹گانه همچون گذشته مستلزم به انجام امور و تکمیل و مرمت نواقص و عیوب شده و خدمات را به صورت شایسته تری ارائه دادند.

شهردار منطقه ۴ از آغاز دور دوم بازدیدهای هفتگی از نواحی ۹ گانه خبر داد و یادآور شد: در هفته جاری دور دوم این بازدیدها آغاز شده و ما در این دوره نسبت به دور گذشته بسیار سختگیر تر عمل خواهیم کرد.

وی خطاب به شهرداران نواحی بیان کرد: شهرداران نواحی به عنوان پل ارتباطی ما و شهروندان محلات می بایست بسیار ساعی و موفق عمل کرده و اهتمام بیشتری را در انجام امور داشته باشند.

کمالی زاده تصریح کرد: استمرار و مداومت در انجام بازدیدهای دوره ای باعث خدمات رسانی بهتر و مطلوب تری به شهروندان خواهد شد و ما همواره این مهم را مد نظر خواهیم داشت.

انتهای پیام/