اهدای گل و پیام نوروزی شهردار منطقه ۵ به همسایگان
اهدای گل و پیام نوروزی شهردار منطقه ۵ به همسایگان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از اداره  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، صبح امروز همکاران بخش ارتباطات اجتماعی روابط عمومی منطقه با حضور در مقابل منازل و مجتمع های مسکونی و صنوف همسایه منطقه نسبت به تقدیم پیام تبریک نوروزی شهردار و گلدان به ایشان اقدام کردند. محمدباقر فرهند «مدیر روابط […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از اداره  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، صبح امروز همکاران بخش ارتباطات اجتماعی روابط عمومی منطقه با حضور در مقابل منازل و مجتمع های مسکونی و صنوف همسایه منطقه نسبت به تقدیم پیام تبریک نوروزی شهردار و گلدان به ایشان اقدام کردند.

محمدباقر فرهند «مدیر روابط عمومی منطقه ۵ » با اعلام این خبر گفت: وجود ساختمان مرکزی منطقه در بافت مسکونی منجر شده که حجم بالای مراجعات، پارک خودروهای مراجعین و همکاران، محدوده زندگی همسایگان را شلوغ کرده و لذا با تدبیر خلاقانه شهردار منطقه، به رسم ادب ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به ایشان، مراتب تشکر از اینکه صبورانه کنار ما هستند خدمت ایشان اعلام شد.
متن پیام شهردار منطقه ۵ به همسایگان بدین شرح است : «یا مقلب‌القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال»

حلول سال نو و هم زمانی آن با بهار پرطراوت قرآن، ماه مهمانی خدا «رمضان الکریم» را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است به شما شهروند عزیز و همسایه خوب مدیریت شهری تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما مسئلت دارم. ‌

سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک

داوود گودرزی
شهردار منطقه ۵»

انتهای پیام /