بازدید سه میلیون گردشگر از موزه‌های پایتخت/تقدیر از شهرداری تهران برای اجرای برنامه‌های نوروزی
بازدید سه میلیون گردشگر از موزه‌های پایتخت/تقدیر از شهرداری تهران برای اجرای برنامه‌های نوروزی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه کیفیت برنامه های نوروز امسال نسبت به سال قبل بالاتر بود که جای تقدیر از شهرداری دارد، اظهار کرد: برنامه ها در سطح منطقه‌ای نیز با اهتمام جدی تری برگزار شد.

وی با بیان اینکه امسال در حوزه فرهنگی و اجتماعی رشد ۷۶ درصدی بودجه را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد بودجه شهرداری تهران به این بخش اختصاص یافت که نشان دهنده اهتمام جدی شورای ششم به مباحث فرهنگی و اجتماعی است که البته وظایف ما را بسیار سنگین می کند.

سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به افزایش کمی و کیفی برنامه های نوروزی در تهران، اظهار کرد: فارغ از نواقص موجود باید از شهرداری در اجرای برنامه ها تقدیر کرد.

وی افزود: ما در برنامه ریزی های پیش از نوروز نگران مواردی همچون روزه خواری و حجاب در برنامه ها بودیم که این سختی برنامه ریزی برای عید نوروز را دو چندان کرده بود اما خوشبختانه اتفاقات خوبی افتاد و فضاهای گردشگری جدیدی به تهران اضافه شد و سه میلیون نفر از موزه های شهر تهران بازدید کردند.

علوی با بیان اینکه بازدید سه میلیون نفر از موزه ها به معنای فعال بودن اقتصاد گردشگری است، خاطرنشان کرد: تقاضای ما این است که مصوبه تشکیل سازمان گردشگری مورد توجه شورا و شهرداری قرار بگیرد.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تعریف مسیرهای گردشگری جدید و راه اندازی سامانه راهنمای گردشگری، تصریح کرد: این سامانه یکی از تخصصی ترین سامانه ها بود و کسانی که با آن ارتباط گرفتند، از تخصصی بودن خدمات ابراز رضایت داشتند.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از شهرداری برای برگزاری مسابقات بازی های الکترونیکی، اظهار کرد: در پنج پهنه طرح بهار ایران در حوزه اجتماعی اجرا شد و تقویت آن در جنوب شهر جای تقدیر دارد اما تقاضای ما این است که در سال آینده شهر ری نیز به این نقاط اضافه شود.

وی افزود: ما در حوزه های فرهنگی نظراتی را داریم که اعلام کردیم و توقع داریم با پیگیری های بیشتر دنبال شود اما بابت تلاش هایی که در تعطیلات نوروز انجام شد، از شهرداری تقدیر می کنیم.

انتهای پیام/