پیام قدردانی رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به مناسبت حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
پیام قدردانی رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به مناسبت حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی مشترک، از حضور حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند. به گزارش شهریار، در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی و یعقوب هوشیار آمده است:  انقلاب اسلامی ایران به برکت حضور پرشور و حماسی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی مشترک، از حضور حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش شهریار، در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی و یعقوب هوشیار آمده است: 

انقلاب اسلامی ایران به برکت حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار در تمامی عرصه ها، وارد چهل و پنجمین بهار از عمر پربرکت خود شده و شعار ایران استوار را در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با صدایی بلند و رسا طنین‌انداز کرد.  

مردم شریف و انقلابی تبریز نیز همراه و همگام با سایر هموطنان عزیز و با همان شور و هیجان سال‌های آغازین انقلاب اسلامی، با حضور چشمگیر در مسیرهای راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های بنیان‌گذار راحل انقلاب اسلامی حضرت امامخمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامیحضرت امام خامنه ای مد ظله العالی  بیعتی دوباره کردند. 

نکته قابل تأمل در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن، حضور پرشور نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی در صفوف اول و همراهی آنها با نسل اول انقلاب است که نشان از شکست توطئه‌های دشمن برای کمرنگ‌کردن حضور آنها در عرصه دفاع و پاسداری از این نظام الهی دارد.  

مردم شریف ایران و به‌خصوص تبریز قهرمان در جریانات اخیر  کشور با علم به ماهیت ماجرا، دست استکبار جهانی در تسلط بر افکار عمومی را رو کرده و با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، نقشه‌های شوم ضدانقلاب را نقش بر آب کردند.  

این مردم شریف، انقلابی و ولایی با حضور حماسی خود ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند و اکنون نوبت مسئولان نظام است که با عملکرد خود در حل مشکلات کشور مانع از بروز هرگونه نارضایتی در بین عامه مردم شوند.  

اینجانبان به عنوان خادمین مردم بصیر تبریز، از حضور پرشور و انقلابی مردم ولایتمدار آذربایجان و به‌خصوص تبریز قهرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرده و امیدواریم با همراهی و مشارکت یکدیگر پرچم انقلاب اسلامی را با دست توانای مقام‌معظم رهبری(مدظله‌العالی) به دستان پربرکت حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بسپاریم 

رسول برگی

یعقوب هوشیار