اگر تنها دستاورد سفر به چین ورود اولین گروه از واگن ها به تهران در ۱۲ ماه آینده باشد، به تمام اهدافمان رسیده ایم
اگر تنها دستاورد سفر به چین ورود اولین گروه از واگن ها به تهران در ۱۲ ماه آینده باشد، به تمام اهدافمان رسیده ایم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز در ادامه با بیان اینکه امروز یکی از جلسات مهم و تعیین کننده شورا بود، گفت: نتیجه توجه به دو اولویت ترافیک و آلودگی هوا را در این جلسه شاهد بودیم و تحقق بودجه فوق العاده برای توسعه حمل و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز در ادامه با بیان اینکه امروز یکی از جلسات مهم و تعیین کننده شورا بود، گفت: نتیجه توجه به دو اولویت ترافیک و آلودگی هوا را در این جلسه شاهد بودیم و تحقق بودجه فوق العاده برای توسعه حمل و نقل عمومی نتیجه این توجهات است.

وی افزود: اگر تنها دستاورد این سفر ورود اولین گروه از واگن ها به تهران در ۱۲ ماه آینده باشد، به تمام هدف ها رسیده ایم. همین که یک قراردادی که هفت سال معطل مانده و به هر دلیلی به نتیجه نرسیده بود، دنبال شد به تمام این سفر کفایت می کند.

امانی با بیان اینکه برای در دیگر قراردادها نیز شهرداری به تنهایی نمی تواند اقدام کند و دولت برای گشایش ارزی به شهرداری کمک کند، یادآور شد: یکی از نمایندگان مجلس توییتی را منتشر کرد و مصاحبه ای در خصوص تولید داخلی انجام داد. در سالها پیش گه شرایط تولید داخلی به این شکل نبود هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس بی آرتی از خارج از کشور خریداری شد. نمی دانیم چرا وقتی کاری شیرین به نفع مردم انجام می شود چنین مباحثی را مطرح می کنند؟

وی افزود: یکی از شرکت های داخلی اعلام کرد دو اتوبوس می تواند بسازد و تحویل دهد؛ ۲۰۰ دستگاه اتوبوس هم در تهران گم می شود و چطور ما باید منتظر باشیم دو اتوبوس به ما تحویل دهند؟

در ادامه این جلسه پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز باید ببینند که چه تعاملی بین شهرداری و شورا شکل گرفته است، یادآور شد: اولویت شورا در دو سال قبل حمل و نقل عمومی بود؛ اولویتی که تقریباً از بین رفته بود. ما شرمنده مردم هستیم که مدتها در گرما و سرما منتظر اتوبوس می مانند.

وی با بیان اینک تولید فرصت ها برای مردم و کشور امروز اتفاق افتاد، تصریح کرد: حمل و نقل مشکل اساسی مردم است و از رئیس شورا تقدیر می کنیم که در بودجه شورا، اولویت بخشی به حمل و نقل را در دستور کار قرار داد و شورا آن را تمکین کرد. این اتفاقات پاسخی به افراد «نق نقیست» است که می گفتند ما نمی توانیم و مدیریت شهری دوره ششم نشان داد که می توانیم.