برقراری محدودیت‌های ترددی جدید در پیاده‌راه تربیت
برقراری محدودیت‌های ترددی جدید در پیاده‌راه تربیت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۸ تبریز از برقراری محدودیت‌های ترددی و ترافیکی، برای آرام سازی و ساماندهی پیاده راه تربیت خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به کاربری پیاده راه تربیت و لزوم ممانعت از توقف وسایل نقلیه در طول این پیاده راه، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۸ تبریز از برقراری محدودیت‌های ترددی و ترافیکی، برای آرام سازی و ساماندهی پیاده راه تربیت خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به کاربری پیاده راه تربیت و لزوم ممانعت از توقف وسایل نقلیه در طول این پیاده راه، با محدود کردن تردد ساکنان و ساعات بارگیری و باراندازی اصناف و کسبه محترم، از ابتدای اسفند ماه، تردد و توقف خودرو در ساعات روز را در این پیاده راه محدود کرده و مقرر شد تردد خودروها، صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ و بعداز ظهرها از ۱۴:۳۰ تا ۱۶ خواهد بود.

جان فشان افزود: امیدواریم با اجرای این طرح در آستانه نوروز، شاهد بازگشت آرامش و سرزندگی به پیاده راه تاریخی تربیت بوده و زیبایی و آرامش کم نظیری در این پیاده راه تاریخی حاکم شود.

وی در پایان از ساکنان، اصناف و کسبه تربیت درخواست کردند؛ با رعایت زمان بندی تعیین شده، شهرداری منطقه ۸ را در ساماندهی پیاده راه تربیت و افزایش ایمنی عابران یاری کنند.