اولویت بندی پروژه‌های جنوب غرب تبریز با اعلام نظر از شهروندان
اولویت بندی پروژه‌های جنوب غرب تبریز با اعلام نظر از شهروندان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز به همراه معاونین و مدیران منطقه از چندین پروژه عمرانی جنوب غرب تبریز بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت و گفت: پروژه های سطح محلات جنوب غرب تبریز با نظر مردم اولویت بندی شده و اجرایی می‌شوند. به گزارش شهریار، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز به همراه معاونین و مدیران منطقه از چندین پروژه عمرانی جنوب غرب تبریز بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت و گفت: پروژه های سطح محلات جنوب غرب تبریز با نظر مردم اولویت بندی شده و اجرایی می‌شوند.

به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ در بازدید هفتگی از چندین پروژه عمرانی جنوب غرب تبریز اظهار کرد: مدیریت شهری با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح منطقه دنبال کرده و همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می اندیشد و مصمم است که فضای بهتری برای شهروندان ایجاد کند.

وی افزود: مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

آدی بیگ با بیان اینکه در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر است، افزود: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح منطقه را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی احداث دیوار پارک طولی ۳۵ متری لاله اشاره کرد و افزود: هدف از این پروژه ساماندهی پارک طولی ۳۵ متری و گلخانه حاشیه آن است، که این دیوار به طول ۲۰۰ متر طولی و ارتفاع ۲/۶۰ متر در حال ساخت است.

وی تاکید کرد: بعد از اتمام دیوار سنگی، برای ایجاد حفاظ امنیتی برای گلخانه، نرده گذاری بر روی آن انجام می گیرد.

آدی بیگ در ادامه به پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی ساخت خانه «مادر و کودک» در شهرک نور اشاره کرد و افزود: خانه «مادر و کودک» در شهرک نور در یک طبقه و نیم و با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال در حال احداث است.

وی ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در حال اجرا است که به زودی به بهره برداری می رسد. این مجموعه «مادر و کودک» دارای خانه فیلم، خانه کاردستی و اتاق های آموزشی مخصوص کودکان و همچنین دارای محوطه پلیس است.