اهمیت و ضرورت انتخابات در پیشرفت نظام بر کسی پوشیده نیست
اهمیت و ضرورت انتخابات در پیشرفت نظام بر کسی پوشیده نیست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن_ در نطق پیش از دستور صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک اعیاد ماه رجب و فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: در تقارنی مبارک، اعیاد رجب و شعبان با ایام بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن_ در نطق پیش از دستور صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک اعیاد ماه رجب و فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: در تقارنی مبارک، اعیاد رجب و شعبان با ایام بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف شده است؛ این انقلاب پدیده الهی بود که جهان را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ جهان بود، افزود: رخدادهای پس از انقلاب در کشور ایران، منطقه و جهان حاکی از عظمت و الهی بودن این انقلاب است که آیندگان بیش از این زمان آثار و برکات آن را خواهند دید و در تاریخ جهان ثبت خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با فداکاری‌های مردم و جوانان این میهن، دستاوردهای شگرفت و عظیمی به دست آمده است از جمله در حوزه سلامت، اقتدار، آموزش عالی، امنیت، دانش‌های نوین، رفاه اجتماعی، ارتقای سطح زندگی، زیرساخت‌های عمرانی، ورزش، صنعت، معدن و منابع طبیعی، قانون‌گذاری و ده‌ها مورد از رخدادهای دیگری که از آثار و برکات انقلاب است.

نورصالحی با بیان اینکه در بیان اوج عظمت انقلاب همین بس که از فردای پیروزی انقلاب، دشمنان و کسانی که ایران را حیاط خلوت خود می‌دانستند، بنای مقابله، محاصره و تحریم ما را گذاشتند و هرچه جلوتر آمدیم، با روشن شدن آثار و برکات انقلاب، دشمنی‌ها و لجاجت‌های آن‌ها بیشتر شده است، تصریح کرد: به لطف خداوند و با تلاش همه مردم و ایثار آن‌ها هم‌اکنون حرفی از گزینه نظامی نیست؛ دشمنی‌ها در راستای سنگ‌اندازی برای پیشرفت این انقلاب و الگو نشدن برای سایر ملت‌های محروم است، اما می‌بینیم امروز مقاومت منطقه جزو محاسبات قدرت‌های بزرگ قرار گرفته است.

نورصالحی با بیان اینکه امیدواریم این شجره طیبه روز به روز پربارتر باشد و آثار روشنی بخش آن را در ایران و جهان ببینیم، گفت: مسئولان کل نظام و ما در مدیریت شهری باید تلاش کنیم تا رفاه، رضایتمندی، ارتقای سطح زندگی و نشاط برای مردم رقم بخورد و دلبستگی آن‌ها به انقلاب بیشتر شود.

وی گفت: در همین رابطه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان اشاره می‌کنیم که اهمیت و ضرورت آن در پیشرفت نظام بر کسی پوشیده نیست. وظیفه همه ماست به عنوان یک ایرانی در انتخابات شرکت کنیم و با انتخاب اصلح، سبب رشد کشور را فراهم آوریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد تا اسباب شادی و نشاط مردم فراهم شود.

وی با اشاره به بررسی بودجه در کمیسیون‌های تخصصی گفت: از امروز پس از جلسه علنی، بررسی پروژه‌های شاخص شهری و منطقه‌ای بررسی خواهد شد و امیدواریم به جمع‌بندی خوبی برسیم و برای جلسه دو هفته آینده که آخرین مهلت تصویب بودجه است، بتوانیم بودجه ۱۴۰۳ که جمع‌بندی از کمیسیون تلفیق است را در صحن علنی به تصویب برسانیم تا زمینه برنامه‌ریزی و فعالیت مثبت برای سال آینده از هم‌اکنون رقم بخورد.